
PMU behandelingen (voor de overige behandelingen die te boeken zijn geldt minimaal 24uur van te voren te annuleren.)
​
1. Voorschot wordt in geen enkel geval terugbetaald. Je kan je voorschot binnen de 3 maanden gebruiken indien je minimaal 48uur op voorhand je afspraak annuleert.
2. Bij annulatie/verzet vanaf 48 uur voor je afspraak ben je je voorschot kwijt.
3. Indien je niet komt opdagen en niks laat weten dient het totaalbedrag overgemaakt te worden op mijn rekening indien je een nieuwe afspraak wenst vast te leggen.
4. Bij zwangerschap kan je je voorschot benutten voor een andere behandeling naar keuze. Het voorschot wordt niet terugbetaald.
5. Heb je reeds (1 week voor je afspraak) botox of fillers laten zetten op de te behandelen zone waardoor je behandeling niet uitgevoerd kan worden op de geplande data, ben je je voorschot kwijt.
6. Indien je te laat komt wegens druk verkeer, gelieve mij te verwittigen op het nummer: +31 6 15259799. Vanaf 30 minuten is het niet meer haalbaar om je verder te helpen, waardoor je je voorschot kwijt bent en een nieuwe afspraak dient in te plannen.
7. Bij een bijkomende behandeling binnen de 3 maanden na de eerste bijwerking, betaal je 50 euro. Dit is eenmalig geldig. Het is niet mogelijk om om de 3 maanden langs te komen voor een nabehandeling.
8. Tot 2 weken na je behandeling mag je niet onder zon of zonnebank. Gelieve je afspraak na je vakantie in te plannen. Ik ben niet verantwoordelijk voor snellere vervaging tijdens de zomermaanden.
9. De bijwerking binnen de 5 à 8 weken is enkel bedoeld voor klanten die maximaal 8 weken geleden een nieuwe behandeling hebben laten uitvoeren door Flawless Treatments. Deze is niet meer bij de prijs inbegrepen vanaf 8 weken. Wij hebben het recht om deze afspraak te annuleren indien de boeking niet juist is ingepland.
10. Bij het aanmaken van een nieuwe behandeling is de klant verplicht om de bijwerking binnen de 5 à 8 weken zelf in te plannen. Ik ben niet verantwoordelijk voor afspraken die niet meer gepland kunnen worden wegens volgeboekte agenda’s.
11. Indien de gsm nummer of email adres niet correct is ingevuld, is het mogelijk dat er geen herinneringsberichten kunnen gestuurd worden per mail of per sms. De klant is volledig zelf verantwoordelijk om dit correct in te vullen, zodat er een reminder wordt gestuurd.